Հանդիպման ընթացքում ներկայացվեցին՝
- ոչ ֆորմալ կրթության ուղղությունները և ժամանակակաից մարտահրավերները,
- ոլորտի կառավարման կարևորագույն խնդիրները,
- կառույցների և հաստատությունների կարողությունների ընդլայնումը,
- դասավանդման չափորոշիչների և դասավանդողների որակավորման խնդիրները։
Որպես կրթության յուրահատուկ ձև` ոչ ֆորմալ կրթությունը թույլ է տալիս սոցիալական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներին ձեռք բերել և զարգացնել շարունակ փոփոխվող միջավայրի պահանջներին (պայմաններին) համապատասխան հմտություններ, կարողություններ և գիտելիքներ:
Ոչ ֆորմալ կրթությունը իրականացվում է կամավոր հիմունքներով, ֆորմալ կրթական համակարգից դուրս գործող տարաբնույթ կրթական միջոցառումների տեսքով: Հատկանշական է, որ ոչ ֆորմալ կրթության իրականացման մեջ էական է սովորողների կածիքը, ցանկությունը և ինքնուրույնությունը։
Այդ տեսանկյունից չափազանց կարևոր է ուսուցման կազմակերպման գործընթացում սովորողների հուզական, սոցիալական և հաղորդակցական կարողունակությունների զարգացումը։
Վալդաս Յանկաուսկասը հանդիպման վերջում հավելեց, որ այսօր մասնավոր «լուսավորության» նոր գործիքակազմի անհրաժեշտություն է զգացվում «Հարկավոր է տարածությունը կրթելու փոխարեն անցնել երեխային կրթելուն»։
Comments
Post a Comment