Խմբավորում

автор: Mariam Petrosyan

Comments

  1. Բավականին արդյունավետ մեթոդներ են, երկար տարիներ կիրառում ենք: Համաձայն չեմ միայն, որ երեխաներին պետք է ասել. «Մի՛ անհանգստացեք ուղղագրության կանոնների մասին»: Առանց այդ էլ երեխաների մեծ մասը ուղղագրական և կետադրական կանոններին հետևում է թելադրություն կամ շարադրություն գրելիս: Այդպես ասելով՝ մենք կնպաստենք անգրագիտության ձևավորմանը: Ընդհակառակը, ես իմ աշակերտներին ասում եմ, որ որտեղ էլ գրեն՝ դասարանում՝ գրատախտակին, տետրի մեջ կամ թղթի վրա, փողոցում՝ ասֆալտին, թե ծովափին՝ ավազի վրա, պետք է պահպանեն ուղղագրական կանոնները: Կարծում եմ, որ բոլոր դասաժամերին, բոլոր ուսուցիչները պետք է պահանջեն բառերը գրել ճիշտ ուղղագրությամբ:

    ReplyDelete
  2. Իմ կարծիքով հնարավոր է, որ ստեղծագործական միտքը ընդհատվի, եթե շատ կենտրոնանան ուղղագրության վրա։ Դա կարելի է վերջում վերանայել։ Չէ որ կան շատ սովորողներ, որոնք ունեն հետաքրքիր մտքեր, գաղափարներ, եթե նրանք մտածեն , որ ուղղագրական սխալ թույլ կտան, գաղափարները չեն գրի։

    ReplyDelete

Post a Comment